Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2013 10:32 - Любов
Автор: krvelkov Категория: Поезия   
Прочетен: 702 Коментари: 0 Гласове:
0



*Любов 25.02.2012

Съзерцавам твоята обвивка.

Допълваме се и се смеем.

Радостта е твоята усмивка.

Вълшебно в любовта живеем.



Щастливи сме, благодариме.

Обичаме се всякак, всеки миг.

Света на любовта твориме.

Желая те! Аз чувам твоя вик...



*Мартеничка 04.03.2012

Окичи ме с червен и бял конец,

подарих душата си червенобяла.

Целувката остана ми като венец

на любовта, спонтанно долетяла.



Неописуемо ми е да те усещам

Изпълваш ме, та чак преливам.

Радост по голяма аз не срещам

от тази с тебе да се сливам.

 

Проза

Отмина днес, а още не е утре.

Сега е, времето е точно тук.

Любовта владее ме отвътре,

отвсякъде я чувам като звук.


Чувствата обличам с думи,

отново ги събличам в стих.

Телата ни са по между ни.

Моето на теб го посветих...


 

Благодаря

Благодаря, постоянно го повтарям.

Благодаря, за щастието, за любовта.

Благодаря - така сърцето си отварям.

Благодаря - с теб по прекрасен е света.


Възхищавам се на твоята усмивка.

Радост, красота във твоите очи.

Наблюдавам те аз без почивка.

Фея си на всичко в моите мечти.


Искаме и пожелаваме да бъдем...

Целувам страстно нежно твоите страни.

Любовта съединява ни за да пребъдем.

В мене си, живота ми с теб ще продължи!


 

За музата

Човек, а всъщност цялата вселена.

Жена - реално музата на любовта.

Всяка мисъл е на тебе посветена.

Сгушена във тебе моята душа.


Прегръдката ти ме възпламенява.

Гледайки очите ме обзема транс.

Тялото ти дълготрайно ме пленява.

Сливаме се и създаваме баланс.

 

Сън

Затворих си очите, за да те усетя.

Замълчах, заслушан в твоя дъх.

Пречистен от екстаз ти светя,

усещам как достигаш своя връх!


После нежно дълго те целувам.

Телата влажни са от нашите тела.

Гмуркам се във тебе и отплувам.

Вечно двама сме във вечността.


 

Светът на любовта

Сътворихме го.

Времето спираше и тръгваше.

Светът се въртеше около нас, беше вкусно.

Не можех да се отлепя от теб.

Притисках се без да мисля.

Не осъзнавах, усещах.

Вдишвах те бавно.

Пиех от теб нежно.

Изпълваше ме със смиреност и мъдрост.

Искахме, бяхме.

Вълшебство.

Безкраен миг на щастие и радост.

Телефонът звънна.

Връзката с отвъд.

Внимателно излезнахме.

Искаме да го запазим.

Хубаво ни е в него.

Светът на любовта ни очаква.


 

Мартеничка

Окичи ме с червен и бял конец,

подарих душата си червенобяла.

Целувката остана ми като венец

на любовта, спонтанно долетяла.


Неописуемо ми е да те усещам

Изпълваш ме, та чак преливам.

Радост по голяма аз не срещам

от тази с тебе да се сливам.




*Празник 06.03.2013

За празника аз черпя с нежност,

дъждовни капки в чаши сипах.

Подарък са ми твоите милувки,

любовта, която предизвиках.

Романтика, поезия и нежност.

Благодаря ти за пореден път.

Назовавам като неизбежност

заЕдно да бъдем в този път.



*Криле от обич 08.03.2013

С всяка глътка аз те вдишвам,

при теб е постоянно мисълта,

в стиховете също те описвам -

на себе си се радваме сега.

О, Боже! Колко те желая!

Душите сливат се в една!

Криле от обич ще извая,

да полетиме в любовта!



*Нека! 09.03.2013

Нека чаши пълни да останат,

нека ястия в чиниите стоят!

Когато двама си пристанат,

един от други ще се напоят!!! 


Тагове:   любов,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krvelkov
Категория: Поезия
Прочетен: 60949
Постинги: 34
Коментари: 22
Гласове: 120
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930